Important notice to customers — product packaging changesLearn More

NEW FOOD PACKAGING IN STORE NOW

From August 2018, customers will notice our rebranded food packaging start to appear on shelf in all major stockists.

  • CURRENT Packaging
  • new Packaging

We are excited to announce our new packaging will start to appear on shelf from August 2018. This transition to new packaging will occur over a number of months. During this time there will be a mix of current and new packaging on shelf.

There are no major changes to these products, in some instances there is a small name change or slight recipe improvement, see below for the full details.

Products purchased via the website will be delivered to customers in our old packaging until the end of October. From November, products ordered from the website will be delivered in the new packaging.

Please note, our Infant Formula packaging will not be rebranded until later in 2019.

For any questions, connect with our team of accredited practising Dietitians on +61 3 6332 9200

Product name changes

  • Cereal Name Changes
  • CURRENT Packaging Organic Baby Rice
  • NEW Packaging Organic Rice with Prebiotic (GOS) Note: Our Baby Rice recipe has been upgraded to now include GOS Prebiotic
  • CURRENT Packaging Organic Vanilla Rice Custard
  • NEW Packaging Organic Milk & Vanilla Baby Rice
  • CURRENT Packaging Organic Apple & Cinnamon Porridge
  • NEW Packaging Organic Apple & Cinnamon Baby Porridge
  • Ready To Serve Name Changes
  • CURRENT Packaging Organic Banana, Pear & Mango
  • New Packaging Organic Banana, Pear, Apple & Mango
  • CURRENT Packaging Organic Mango, Blueberry & Apple
  • New Packaging Organic Blueberry, Mango & Apple
  • CURRENT Packaging Organic Peach & Apple
  • New Packaging Organic Grape, Apple & Peach
  • CURRENT Packaging Organic Pumpkin & Tomato Risotto
  • New Packaging Organic Pumpkin, Sweet Potato & Tomato
  • CURRENT Packaging Organic Broccoli, Beef & Brown Rice
  • New Packaging Organic Beef & Vegetables
  • Note: We have also upgraded some of our RTS recipes to remove added sugars and to remove some of the more complex ingredients that are not required for young children such as Tamari.
  • RUSKS NAME CHANGES
  • CURRENT Packaging Organic Milk Rusks Toothiepegs
  • New Packaging Organic Milk Rusks

提升寶寶的免疫力

在這個流感緊張時期,提升寶寶的免疫力是爸爸媽媽最關心的議題,預防永遠是最重要的!

 

兒科醫生Alan Green說:“能夠充分發揮作用的免疫系統可使你的寶寶保持健康。” (Natural Health Magazine)。

免疫系統是你的身體用作抵抗傳染性生物體和其他外來入侵者的防禦機制。大多數情況下,免疫系統在維持身體健康方面扮演著重要的角色。

 

一切始於食物

為了維持健康強壯的免疫系統,新鮮、原形的食物是關鍵。選擇經過最少加工的食品是很重要的。 其中包括薯片、朱古力、蛋糕和餅乾等,這些食物應僅作為偶爾的零食食用。

盡可能給孩子營養價值較高的有機食品,例如新鮮水果和蔬菜,家禽,肉,魚,全穀類,豆類,雞蛋,如果沒有過敏,也可以包括堅果類。 給孩子溫開水而不是果汁和其他飲品也很重要。這些飲料都富含糖,會抑制免疫系統,還可以引起炎症和營養不良等。

 

保持腸道健康

腸道微生物群(Gut microbiota)或腸道菌群(gut flora)是生活在腸道內的複雜的微生物群組。這些保護你的消化道,並從中協助你的免疫系統發揮作用。

不論是小童或是成年人,當腸道菌群出現失衡現象時,抵抗受感染的能力便會改變,增加患病的風險。

益生菌是一種含有活性益菌的補充劑,可以增強你的腸道益菌群。益生菌補充劑至少應含有乳酸桿菌(lactobacillus)、雙歧桿菌(bifidobacterium)和嗜酸乳桿菌(acidophilus)。

大多數乳酪都含有幫助腸道健康益生菌,但是其中大多數都含有大量的糖。選擇沒有添加味道或純味希臘乳酪,而不要選擇糖分含量非常高的水果味乳酪。你也可以選擇給你的寶寶選擇一款含有益生菌或益生元的幼兒奶,貝拉米奶粉均有添加有機GOS益生元。

放鬆心情

為了使孩子的免疫系統蓬勃發展,他們需要時間休息。讓孩子擁有創造和發揮想像力的遊戲機會可以令他們放鬆心情,從而擁有高質的休息時間。

睡眠

睡眠對於孩子的健康成長起著非常重要的作用,這也能幫助建立強大的免疫系統。 根據National Sleep Foundation的數據,1-2歲的寶寶每晚需要11-14個小時的睡眠,3-5歲之間的寶寶每晚需要11-13個小時的睡眠,而3-5歲之間的寶寶則需要每晚11-12個小時的睡眠。 6-13歲的寶寶每晚需要9-11個小時的睡眠。 

為了提高孩子的睡眠質量,重要的是孩子在黑暗的房間裡睡覺。這是因為睡眠激素褪黑激素是在黑暗中分泌的。在讓孩子上床睡覺之前,請確保所有電子設備都已關閉。

增強免疫力食物

大蒜

增強免疫力的最好食物之一就是大蒜。大蒜含有抗病毒和抗菌特性。大蒜能刺激免疫細胞並增加抗體產生。它還包含具有有效抗氧化性能的化合物硫。

莓類

漿果是抗氧化劑和增強免疫力的最佳來源之一。美麗,明亮的紅色,藍色和紫色是從稱為花色苷的強效抗氧化劑中獲得的色素。它們還含有大量的維他命A和維他命C,兩者都能增強孩子的免疫系統。

綠葉蔬菜

綠葉蔬菜富含增強免疫力的營養素,當中的鐵對於白細胞和抗體的產生很重要。綠葉蔬菜通常不是寶寶願意食的食物,要讓他們食少少蔬菜通常要發揮一定的創意。我們的有機雜菜字母麵是一種新穎的方式,為你寶寶的飲食引入顏色和新的蔬菜。提供番茄,菠菜和甜菜的營養,以及添加了鐵。這不僅有助於滿足寶寶成長期間的營養需求,所有年齡段的寶寶都可以在字母中尋找自己的名字,從中找到樂趣。只需加入磨碎的芝士,或通過雞肉或蔬菜湯混合便可成為一餐。

 

About the author

對父母和監護人的重要提醒

  • 世界衛生組織建議母乳喂養對寶寶最適合。
  • 平衡飲食,同時母乳喂養也很重要 嬰兒配方奶粉應該只在你徵求醫生或健康醫生的建議之後才餵養。
  • 不採用母乳喂養的決定很難逆轉,而且引入部分奶瓶餵養可能會減少母乳的供應。考慮嬰兒配方奶粉也是明智的。
  • 如果選用嬰兒配方奶粉餵養,所有準備和餵養指示必須遵循品牌的指示。這對寶寶的健康很重要